Sunday 1 April 2012

kelip kelip disangka api kalau api mana puntungnya hilang ghaib disangka mati kalau mati mana kuburnya

welcome again and again newly visitor.
yang jauh datang aku duk perhati kat feedjit tuh. Ada dari Libya lah Pakistan Autralia dan segala bagai tempat yang aku sendiri tak pernah jejak. welcome to malaysia. im biggies to be proud as malaysian blogger.
salam perkenalan kepada semua blogger yang sudah follow aku tau suka suka sahaja duduk dekat blog ini menatap bait bait kata yang tak berapa nak indah.
nak kata taiko dalam penulisan tak lah sehebat Abang BEN ASHARI. dia lagi lah hot. tengok stats pun boleh terbeliak. tapi untuk jangka masa sudah lama sebenarnya. agak bertahun. sejak dari kecil lagi sudah didedahkan dengan media blogger.
di sini. pengisiannya lebih kepada peribadi. bukan diari tapi lebih kureng jurnal hiduplah. saya single.. erk tetibe...  Alhamdulillah mampu hidup hanya berkaki dua. dan mampu tersenyum walaupun sedang berduka.
mungkin saya banyak display gambar lama dan menyembunyikan diri sekarang. tapi itu lebih baik bukan?
akhir kata mohon ditinggalkan jejak sekalian untuk dikejar kembali lokasi anda. bagi yang tidak mempunyai blog akaun tidak mengapa anda juga boleh menyertakan pesanan anda. mungkin anda kawan lama saya yang sudah lama terpisah tapi tidak mengetahui bagaimana untuk berhubung dengan saya. ye lah sejak pakai number antarabangsa ni kannn. hii.. wala apa apa pun sebagai penulis yang berjiwa bangsa. i hope u will like all my art.

No comments:

Post a Comment