Sunday 13 May 2012

mykenit says : final decision

welcomee visitor.
Hampir 4 bulan tentunya usia blog aku. Maaf kepadatan waktu tidak mengizinkan selalu menaip citra abjad dan huruf di sini. BAGITAU mykenit is very awesome day by day. Sibuk urus mykenit sampai tak sedar going to 5 month already.
Allah maha berkuasa maha pemurah kasih sayang yang aku limpahkan untuknya membesarkan dirinya. alhamdulillah aku lepas tahap tahap kritikal. okey stop kejap cerita pasal mykenit. Sekarang aku nak introduce about big two project.
first tentang hobi terbaru aku. Penulisan. aku dah mula menaip bait bait manuskrip novel. kisah tentang diri sendiri ke? Tidak dinafikan. terima kasih kepada beberapa watak yang berjaya aku garap dalam manuskrip ini.
sebenarnya hampir 3 bulan aku menyiapkan ini. memberi ketenangan dan kepuasan 100%. tentang watak watak yang diketengahkan adalah beberapa watak dari kenalan aku sendiri. mereka banyak memberi semangat pendorong even atas kehilangan aku tanpa jejak.:)
dan beberapa perkataan mungkin tersalah eja atau typing error bukan disengajakan. sebenarnya aku menggunakan media tablet atau android menaip. cuma kerja kerja editing yang memerlukan ketilitian yang tinggi akan buat aku bertukar media kepada laptop. untuk menghantar manuskrip seterusnya. masih dalam pertimbangan. sekarang BAB 1 dah released. dan akan di released sampai BAB 5. jika sambutan menggalakkan aku akan pertimbangkan untuk dibukukan atau tidak. walau apa apa pun terima kasih kerana singgah disini..
cerita semula mengenai mykenit. aku obses belanja untuk dia. seminggu rm100 mesti habiskan untuk dia. belum lagi kerja kan. dua hari lepas baru buat kad membership with TOYS 'r' US. nampaknya nanti mykenit dah boleh bina playground sendiri. mykenit pula sekarang semakin cerdik. manything dia buat luar jangkaan. betullah kata orang if we missing someone we get the besties one. Alhamdulillah tidak akan aku siakan semua amanat dan anugerah Allah swt.
Simla im coming. yes. aku dah buat pilihan hidup. selamanya dengan mykenit. di Simla. disitu ada salji. yang indah. salji bersifat sejuk. keindahan Simla akan membantu aku menutup segala luka kecewa dan perasaan yang tidak tentu arah. Jauh dari dia yang membenci. pasti mykenit very appreciate. banyak yang perlu dibuat untuk bersiap ke Simla. semoga salji Simla dapat menyembuhkan hati yang sedang membengkak. Aminn.
project number two. yang tersangat memberi pressure pada aku. sampai mentol lampu pun tak reti off lagi pada pukul 4 pagi. sebab tu badan pun dah macam jerangkung. nak released animation. references from ULTIMATE AVENGERS. sekarang tengah design costume. dengan harapan bila kau orang baca entri ni maka berjayalah aku menyiapkan animation 2D.
lastly. here have preview the next chapter Jangan Bilang Tidak BAB 2. wasalam.

MOHON tinggalkan jejak anda untuk dilawati dan segala pesanan anda di SHOUTBUSUK sebelah.
dari pemilik MYKENIT full.

No comments:

Post a Comment