Thursday 21 June 2012

life without ??????

jangan mandi malam nanti semput

tutup pintu sekarang da pagi 

makan sekarang nanti gastrik 

salam semua . terima kasih kerana singgah blog alin yang banyak coretan rasa hati yang terlalu peribadi sebnarnya untuk didisplay tapi kalau tak bercerita simpan dalam hati nanti makan diri. alin baru je nak post semua nih dah ada suara yang dulu pernah nasihatkan alin macam macam. aiseh sikit sikit dengar suara tuh tapi bila toleh eihhh aku syok seorang diri rupanya..

sia sia ku korban selama ini jika kasihku jika hatiku kau guris dalam tak sedar ku menangis.


duduk di twitter asyik nak tertweet ayat nih jep.. aisehh kembali lagi perasaaan ini.. perasaan mohon ku usir kamu jauh jauh..biarlah cuma sebentar jiwa aku tenang dengan rasa bahagia yer.. :)

i need to stop berhenti berharap sampai terdengar lagu nih alin rasa tersentap... tapi lirik dia patut diubah *eih sesuka hati alin pulak kan hehe


 aku tak percaya lagi dengan apa yang kau beri aku terdampar disini tersudut menunggu mati aku tak percaya lagi akan guna matahari yang mampu terangi sudut gelap hati ini aku berhenti berharap dan menunggu datang gelap sampai nanti satu saat tak ada cinta ku dapat kenapa ada derita bila bahagia tercipta kenapa ada rasa hitam bila putih menyenangkan aku pulang tanpa dendam ku terima kekalahanku aku pulang  tanpa dendam ku salutkan kemenanganmu 


yes aku kalah.. kalah setelah penat melawan perasaan sampai tak sedar yang diri sering kali terluka sedih tiada kepalang hingga diri terlalu pasrah akan takdir. tapi aku bahagia. sebab hidup aku masih lagi panjang untuk aku rencanakannya...

kau ajarkan aku bahagia
kau ajarkan aku derita
kau tunjukkan aku bahagia
kau tunjukkan aku derita 
kau berikan aku bahagia 
kau berikan aku derita


No comments:

Post a Comment